Forgotten Realms

Dalcor
25.3.2009 12:09
Dhaerowathila 4E
Update pravidel pro Dhaerowathila - kněze Shevarashovy.
První nástřel.

Dhaerowathila
Ve jménu Shevarashově, já jsem porotou, soudcem i popravčím .

Rysy povolání:
Role: Útočník. Pomstychtivost a síla vedou tvojí postavu ať už ve střeleckém souboji na dálku nebo se Shevarashovými zbraněmi nablízko. Tvoje postava je na bojišti soudcem vykonávající své rozsudky rychle a efektivně. Spoléhá se především na svůj výcvik a nadpřirozenou sílu pomsty. Bratrstva Dhaerowathilů jsou zvláštní sektou Shevarashovi církve.
Zdroj schopností: Božské. Vaše dovednosti vycházejí nejen z výcviku v bratrstvu drowomorů, ale především z víry v Shevarashe

Klíčové vlastnosti: Síla, Obratnost, Moudrost
Zacházení se zbrojí: Kroužková zbroj
Zacházení se zbraní: Kyj, Kopí, Skupina: Luky, Dlouhý meč, Prak
Opravy k Obranám: Reflex +1, Výdrž +1, Vůle +1
Náčiní: Svatý symbol
Životy na první úrovni: 14 + hodnota odolnosti
Získané životy za úroveň: 6
Léčivé přílivy na den: 7 + modifikátor odolnosti

Schopnosti povolání
Výcvik v bratrstvu
Soustředění božskosti
Ochrana před jedem

Cvičené dovednosti: Jeskyňářství + Náboženství
Vyberte tři další z následujícího seznamu
Dovednosti povolání: Acrobacie (obr), Atetika (Str), Vytrvalost (Odl), Léčení (Wis), Zastrašení (Cha), Vnímání (Wis), Nenápadnost (Dex)
Volby pro tvorbu postavy:
Cesta meče, Cesta kyje, Cesta luku, Cesta kopí, Cesta praku

Tvorba postavy
Cesta meče, Cesta kyje, Cesta luku, Cesta kopí, Cesta praku

Bratrstva dhaerowathilů posílají povětšinou do boje soběstačné pětice bratrů, kde každý symbolizuje jednu z Shevarashových zbraní. V boji se tak mohou drowomorové spolehnout na dokonalý výcvik ve své zbrani. Každá z jednotlivých zbraní spoléhá na trochu jiné vlastnosti a schopnosti.


Schopnosti povolání:
Výcvik v bratrstvu
Bratři dhaerowathilové procházejí tvrdým výcvikem a řadou rituálů zasvěcení, než se mohou vydat na lov. Výcviku dominuje přísaha Věčné pomsty, která jim zabraňuje se radovat či smát dokud bude na živu jediný drow složící temným bohům. Zasvěcení bratrů a sester věci jejich Pána jde tak daleko, že si vybírají a cvičí pouze se zbraněmi, které jsou připisovány že Shevarash nosí. Všichni dhaerowathila mají odbornost Zacházení se zbraněmi vztahující se na Kyj, Kopí, Skupina: Luky, Dlouhý meč, Prak. Naopak Dhaerowathila mají zakázáno používat jakékoliv jiné zbraně, než ty se kterými byl Shevarash viděn. Zaměření na úzkou skupinu zbraní znamená, že se zbraněmi, na které se vztahuje jejich schopnost Zacházení se zbraněmi, mají vždy bonus k útoku +3 a ne podle tabulky zbraní v PHB1. Zároveň mají High Crit se všemi těmito zbraněmi.

Channel Divinity
můžeš povolat božskou moc, která tě naplní Shevarashovou silou. Channel Divinity umožňuje Dhaerowathilovi buď využít schopnost Shevarashův Soud, nebo Shevarashovu vizi.
Shevarashův Soud Close Burst 10, odhalí Evil Alignment. Na jeden vyvolený cíl máme Combat Advantage pro první kolo boje.

Shevarashova vize dá drowomorovy darkvision do konce setkání Encounter Power

Ochrana před jedem
Dhaerowathila jsou cvičeni především proti drowským protivníkům a jejich mazlíčkům. Díky tomu jsou imunní proti jedu všech pavouků a uspávacímu jedu drowů. Zároveň mají resistenci 5 proti jedu a bonus +2 k obraně za odolnost.

Náčiní: svatý symbol
TBA…Popis svatého symbolu…

Level 1 At Will Powers

Drtivý útok
Long Sword a Kyj
STR attack DMG + 1d6dmg vs AC
Cesta kyje - + Wis Modifier

Bodný Útok
Kopí a meč
Dex Attack vs DEX + You can shift 1 before or after attack
Cesta kopí: + Reach 1

Sečný útok
Meč
Wis Attack vs AC
Cesta Meče + Riposta

Střelný útok
Luk, prak
Dex vs AC + Wis Mod
Cesta luku – + Two Attacks (one creature)
Cesta praku - +Slow

Level 1 Encounter
Shevarashův rozsudek
Cíl který nám dává Combat Advantage
Shift 1+Wis Mod before attack closer to target granted Combat Advantage. 2W + Wis Mod.

Výpad
Kopí a meč
Dex Attack vs DEX + You can shift 1+Wis before or after attack
Cesta kopí: + Reach 2
Strach před Pomstou
Cause Fear, Creatures of Underdark -2 to Save, Drows, Driders – 4 to Save

Inisibility
Invisible untill end of encounter, or untill attack. Attack from invisibility grants combat advantage untill end of current round

Level 1 Daily
Drowbane, Standart Action
Base Attack vs AC
3W Radiant Damage + Base Attack Ability + Wis Mod to Drow, Driders and Spiders, Get Combat Advantage untill end of your next turn
Miss ½ DMG + base Attack Ability Mod + Wis Mod

Black Bow of Shevarash
Černý luk v rukách postavy se zjeví černý magický luk, na první úrovni s magickou opravou +1 k poškození a útoku, působící svaté a nekrotické zranění, na kterou se vztahuje oprava z Výcviku v bratrstvu. Daily Power. Vydrží 2+enhancement bonus. High Crit 2D6 Radiant Dmg za magic enhancement bonus.
1-6 Lvl +1
7-12 Lvl +2
13-18 Lvl +3
19-24 Lvl +4
24-30 Lvl +5

Rejuvenation
All ongoing damage and saves are cancelled. You can spend one healing surge. Any enemy in close balst (zone??) 4 centered on you gets 1d4 radiant damage

Blessing of Shevarash
Všichni spojenci mají +1 na útok, DMG a obrany. Nelze kombinovat s dalšímy Blessings of Shevarash od jiných Dhaerowathila, či Shevarashových kněžích


Level 2 Utility
Continual Light
Světlo zóna, Unprepared Low Light, Darkvision are blinded until end of your next round

Spider Climb
Move Action, Když lezeš dáváš Combat Advantage, a OA pokud jseš v dosahu. Nelze útočit ani Blokovat

Zone of Truth
Jako 2E Standart Action

Silence is the key
Stealth movement jako Avenger
Autorská citace #1
25.3.2009 12:34 - Lotrando
no, hezký.

- oprava za proficiency +3? tam se mění kostka za weapon, takže to určitě není dobré. dal bych to jako samostatný class feat
- to samé plus jedna k channel divinity, taky jako feat, i když tady je to jednou per encounter, tak to není tak silné, za feat by si to asi nikdo nekoupil.

- skilly, nějak mám pocit, že atletika a akrobacie jdou proti sobě, resp. postavy mají buď jedno či druhé. jen taková poznámka

jinak je to pěkný, časem by mohl mít zvolenou zbraň jako implement.
Autorská citace #2
25.3.2009 12:59 - Dalcor
Jak mění kostka - Long Sword má profeciency +3
Zbraňové dovednosti vymezujé Dhaerowathilu, proto to nebude jako Feat, ale jako povinnost.

Bude to stejně jako staré schopnosti kněze asociovanés doménou. Proto do chanel divinity a ne jako feat. Zároveň to můžu dát jako Shevarashův feat pro Shevarashovy kněze. BTW bude to s levelem narůstat.

Atletika a Akrobacie nemusí jít proti sobě, mrknu ale na to díky.

S tím Implementem, taky jsem nad tím přemýšlel, ale jedná se o kalsického 2E/3E kněze, tedy Shevarashův symbol bute mandatory
Autorská citace #3
25.3.2009 13:43 - Dalcor
Level 1 At Will Powers
Drtivý útok
Long Sword a Kyj
STR attack + Dazed vs Fortitude
Cesta kyje - + Wis Modifier

Bodný Útok
Kopí a meč
Dex Attack vs DEX + Riposta
Cesta kopí: + Reach 1

Sečný útok
Meč
Wis Attack vs AC
Cesta Meče + Wis Modifier

Střelný útok
Luk, prak
Dex vs AC + Wis Mod
Cesta luku – + Marked
Cesta praku - +Daze
Autorská citace #4
25.3.2009 13:49 - Blaine
Jak by mel fungovat ten luk? Ma ho na cele setkani? A ta Darkvision je podle me zbytecne v channel divinity, dal bych to jako feat. On to vlastne stejne muze mit porad, ne? Kdyz nebude pouzivat luk. Proc to takhle zeslozitovat a nedat mu to class featem.

K zachazeni se zbranemi bych skoro jeste pridal vsem High-crit nebo neco podobneho, abys kompenzoval v nekterych pripadech slabsi kostu. High crit je schopnost zlepsujici zbran, ale jenom pri kritu, takze bych se nebal zvysit vyznam tech zbrani.

Resist jedu - nechces k tomu pridat jeste aspon +2 do savu proti jedum, naznaci to jeste vetsi specializaci a ne kazdy jed je proste zranovaci, jed, ktery dava napr. daze by mohl byt neprijemny.
Autorská citace #5
25.3.2009 13:51 - Blaine
ugh - nejsou daze na at-will trochu moc? Slow pochopim... nebo zvysene dmg, ale Daze? To je moc silne na at-will. Uz bych v tuhle chvili prakticky zahazoval jakoukoliv postavu, kterou bych mel, jenom abych si vzal tyhle at-willky:)

A jak myslis to mark? Mark pro tebe? Nebo Mark pro nekoho jineho? Protoze, kdybys ho markoval ty, tak bys nebyl "striker" - to je tezce defendereovaci schopnost.
Autorská citace #6
25.3.2009 14:38 - Lotrando
daze do at-will jsou určitě hodně silné, to je je imba na první pohled.

ten +2 safe proti jedům mi taky přijde lepší než resist, super postřeh

cena +1 do útoku je poměrně vysoká, zpravidla feat a povšimni si, že je velmi obtížné postavit build, který by takoé bonusy měl dva a víc. 4E funguje asi takto - tvoje šanc ena zásah rovnocené potvory je cca 40%, taktikou dokážeš dosáhnout 60% a přes to nejede vlak. Je to takové hrubé ohodnocení, ale přižně tak to funguje. jde o to, takticky si vypomoc, sestavit komba napříč družinou a tím získat jistotu zásahu. zásadní rozdíl od 3e, řekl bych.
Autorská citace #7
25.3.2009 15:02 - Dalcor
Já se u Daze spletl, slowed bude na místě. Daze půjde do Encounterů.

Hmm, nad tím Markem se ještě zamyslím, to jestli je to defenzivní schopnost mi je ukradené ;-)

Fraternity trainink bude dávat +3 k profecienci.

Saves beru to je dobrý nápad.

Class Featy nebudou, ne k abilitám které má mít každý Dhaerowathila. Stejně jako ve 2E kde to byla schopnost povolání. Samozřejmě je to encounter power.

Luk by měl na počet kol roven jeho úrovni, nebo do konce setkání (co nastane dříve). Důvod proč to dávat jako feat neznám. Dhaerowathila jsou vraždící fanatici zabíjející ve jménu jiného fanatika. Jestli to je pravidlově složitější je mi ukradené, dělám dhaerowathilu nekombím magickový balíček.Černý luk je Shevarashova specifická zbraň, proto je to pro tyto zabijáky Channel Divinity abilita.


Díky za připomínky, neříkám že odmítám všechny, ale jsou věci které mě nezajímají emchanicky, ale backgroundově a tam budu velmi vymezený novým návrhům. berte to taky jako prvotní nástřel.
Přiznám se že mi jde především o převedení backgroundu DHA tak jak je uveden v Demihuman Deities. Pětice DHA jsou si naprosto soběstační, stejně jako jednotlivec. Tj Pětice DHA musí pokrýt celou škálu "rolí". Na Paragon path budou role více specifické, ze začátku ale bdue každý jednotlivec pokrývat vše.
Autorská citace #8
25.3.2009 15:12 - Blaine
Ono jestlize chces udelat povolani, ktere muze byt vsechny role - chapu to spravne? - tak je ta marka skutecne na miste. Me by spis zajimalo, jak ji chces obhajit - proc by mel mit marku zrovna u teto schopnosti.
Marka ma udelat to, ze ta ten typek s markou pujde primo do tebe. A to chces? Jestli ano, tak je marka rozhodne na miste, jestli ne, tak pryc s ni.

Dal bych asi doporucil nejakou "strikerskou" mechaniku - tj. zvysene dmg. Nejednodusi by bylo dat misto efektu proste dmg. Nebo nejak to dmg specificky navysit. Nebo treba udelat to co bylo ted v exertu u "vestige packu" - vyjde v Arcane Power v dubnu.

Ad.: mechanika - pokud chces mit povolani, ktere nebude zbytecne vycnivat nad ostatnimi, tak bych na to dal pozor:) Ono prece jen je background zajimavy, ale nebylo by lepsi proste vzit nejake povolani a namontovat na nej jen paragon path a epic destiny? Protoze u zakladnich povolani se muze stat, ze to co nevypadalo pri staveni nijak silne je ve spravnem uziti najednou strasne moc silne. Nebylo by treba zajimavejsi dat ten luk do ruznych daily power spis? Neco jako jsou stance nebo polymorfy u wardena - proste das daily a mas luk? A s nim neco umis, nejake specialni strely nebo proste delas neco jineho specialniho?
Autorská citace #9
25.3.2009 15:21 - Dalcor
Než jsem si přečetl tvůj příspěvek tak už jsem se rozhodl že luk bude daily ale Channel Divinity. jestli to dám do daily powers nebo do Channel Divinity už je celkem jedno.

Tohle povolání bude supplement pokrývající můj článek o HA pro 2E i 3E. Jako Paragon path je zajímavá možnost, ale přiznám se jako povolání mě to zajímá více. Ty možnosti vývoje jsou tak jako Dhaerowathila, nebo Paragon path pro Ranger/Cleric/Fighter/Avenger.

Samozrejme mechaniky jsou dulezite aby byly vyvážené. proto je sem postuju ať znám i jiné názory a pak se bude testovat...
Autorská citace #10
25.3.2009 16:48 - Dalcor
update ;-)
Autorská citace #11
25.3.2009 17:17 - Blaine
Invisibilita je utilita, ne encounter power
nechapu strach pred pomstou - co to ma presne umet?:)
A u toho luku bych nedaval limity jak dlouho to vydrzi - proste to vydrzi do konce encountru - a rekl bych ze to je vlastne tvoje puvodni zbran premenena, abys nemusel vymyslet zbytecne, ze je ten luk samostatne magicky nebo tak. Proste mas nadale tu zbran, kterou jsi doted mel, akorat je z ni luk. Luk samotny dokaze delat "jine" schopnosti, nez jsi mel doposud -> mel by nejaky "standart" utok (lepsi nez tvuj zaklad) plus bys mohl jednou za encounter pouzit nejakou silnejsi schopnost. Close blask 5 -> attack x enemies with "base attack luku"
Autorská citace #12
25.3.2009 17:26 - Blaine
Spider Climb by podle me nemel davat combat advantage (a co znamena "blokovat"?)
Blessing of Sheravash chapu ze bude davat i nejake zraneni, protoze takhle samostatne to neni dost dobre jako daily attack power. A nedaval bych naraz bonus do dmg a do utoku/obran. Spis bych sel cestou budto + do dmg, nejake lepsi jak jedna, treba pres nejaky stat. Nebo bonus do vsech d20 modifikatoru - utoku, obran atd.

Cause fear ma umet co?:) da to -2 do savu? To je docela slaba encounter:)
Autorská citace #13
26.3.2009 08:30 - Dalcor
Onos e jedná spíše o takové poznámky než reálné zápisy.

Samozřejmě že bude Spiders Climb dávat combat advantage, když lezeš po zdi nebude se ti dost dobře věnovat pozornost okolí. Blokovat ani nevím co znamená ;-)

U DHA budou Utility !vyloženě! nebojové věci, Invisibilita je využitelná v boji, tím že dostaneš Combat Advantage, tj bude v Encounter Power.

Strach před Posmtou je jako Cause Fear což je power, tuším, kněze
Autorská citace #14
26.3.2009 08:42 - Blaine
jasny, jasny, ale jde o to, ze s tou invisibilitou bys mel mit dalsi efekt spojeny - protoze ciste invisibilita neni plnohodnotna encounter power. Radsi si vezmu neco co dava dmg a jeste nejaky efekt, nez jen efekt - i kdyz tenhle je dost dobry. Utilita je takova vec, ktera sama o sobe neobsahuje hod na utok, ale pote co ji pouzijes, tak mas nejake bonusy, tvoje parta ma bonusy, pripadne das nejake specificke postihy nepratelum.

Musim se priznat, ze se mi libi napad povolani, ktere se bude moci hodne tezce specializovat a treba samo dokaze zastat hodne:) Proto sem taky vubec pisu, protoze by me zajimalo, co se ti z toho urodi:)
Autorská citace #15
26.3.2009 08:46 - Sethi
ne že bych věděla, o čem přesně tu je řeč, ale když člověk visí na stěně a snaží se být nenápadný a nespadnout, nemý ty bojové podmínky spíš ztížené?

nepřestává mě fascinovat název toho povolání...
Autorská citace #16
26.3.2009 09:25 - Dalcor
No právě proto DAVÁ Combat Advantage, ne že MÁ Combat Advantage
Dhaerowathila je elfí složenina pro Zabíječe zrádců. Elfí slovo Dhaerow totiž znamená prokletý zrádce a přetvořilo se do slova DROW. Doslova Drowomor, Zabíječ drowů. Viz PDF ke ztažení z těchto stránek

Blaine - rozumím, dáme tam že pokdu s invisibility zaútočí bude mít additional DmG jako Rogue Sneak Attack.
Autorská citace #17
26.3.2009 09:27 - Dalcor
Jo a jsem otevřen návrhům na další Powers, inspiruji se především Archer - lučištník, Avenger, Rogue a Cleric, poněvadž Dhaerowathila by měl být spojením těchto classů
Autorská citace #18
26.3.2009 13:25 - Blaine
Encounter 1 lvl:
Nepřítel ve stínu:
Effect: You gain invisibility until you attack or until 1+Wis turns.
Hit: 1W + Dex + 2d8 dmg when Combat Advantage.

co takhle?
Autorská citace #19
26.3.2009 14:06 - Dalcor
Cool :)
Autorská citace #20
26.3.2009 14:35 - Lotrando
porovnal bych neviditělnost s rogue utility 6, to co tam máš je imba.

stejně tak Nimble climb, opět utility 6 rogue.


black bow - z logiky věci je to zásah a následně plus něco útok a plus něco damage, podobně jako fighterskej Villains Menace, necrotic+radiant? to jde proti sobě

Rejuvenation
Close burst 2 (čtverec 5x5 ty uprostřed), Spend healing surge. You can make saving throw against all condition with power bonus +2. All enemies gets 1d4 radiant damage.
Autorská citace #21
26.3.2009 15:15 - Dalcor
já vím že jde necrotic a radiant proti sobě, on taky Shevarash nemá jasno. Vždyť chrápe se Shar :)
Autorská citace #22
26.3.2009 15:30 - Blaine
Necrotic a radiant je imho v pohode, to je jedno, nijak si to neprotireci - vychazi to z podstaty boha.

Ale je fakt, ze ta neviditelnost plus utok je silna:) To je takovy maximalni reseni co tam je:)

Lotrando: Musis si uvedomit, ze to ma byt striker a nema zadne striker vychytavky (pokud nepocitas High crit a +3 prof u zvolenych zbrani)
Autorská citace #23
26.3.2009 15:51 - Lotrando
já jen ukazuju, kde jsou podobné záležitosti u současných povolání, to určuje jejich sílu, kterou posouváte
Autorská citace #24
26.3.2009 15:54 - Blaine
jasny, je to tak - tohle ale ma byt utocna power, ktera te hodi do stinu (dalo by se snizit na pouhy concealment asi)
Autorská citace #25
26.3.2009 16:30 - Gabik
Víš Dalcore omlouvám se za upřímnost, ale ty netvoříš "pravidla-frendly" povolání, ale "Dalcor-frandly".
Začnu začátkem:
- životy a bonusy na obranu prakticky v pravidlech nejvyžší. Ano má to tak i Avanger, ale všiml jsi si že za to platí poplatek v podobě Cloth armor - ty rovnou Chain. Aby takhle vypadal Avanger stálo by ho to 3 feety! to je 6 úrovní.
- bonusy na zásahy a High Crit hodnocení - já vim že to má zloděj, ale ten to má jen na hvězdici. Ano má omezený zbraňový výběr, ale stvojí úpravou mu to opravdu život nekomplikuje. Když někam dáš plus, nemůže to být rovnou megaplus.
- záhadný kouzelný luk zadarmo od začátku, který dáva 2kostky za + na crit - kurňa to nemaj ani superartefakty a on to má zadarmo od začátku.
- aby zloděj dal při zákeřném útoku 2d8, stojí ho to další feet.
- dayli při minutí dají přesně polivinu zranění, nikoliv polovinu + něco k tomu.

Nezlob se na mě, ale ty se to povolání snažíš udělat tak mmoc aby se ti líbilo, že si nevšímáš rozdílů mezi ním a ostatními.

Pokud přijmeš mou rady, tohle odlož a začni nečím jednodužší. Vyber si jedno povolání a postav si k němu Paragon path. Takhle to dělaj Wizardi. Chtějí lovce draků - nabídnou ho v Drakonomikunu jako nástavbu těch stávajících. Rovnováha je křehká a každý povolání musí nečím platit za něco.
Autorská citace #26
26.3.2009 20:31 - Fibriso
tohle je übermuchkin, ja a bazi hadr :D
Autorská citace #27
26.3.2009 21:06 - Dalcor
Gabik, jasne ne vsechno je vychytany a da to jeste praci. Prekvapive tuhle psotavu ani nechci hrat, ale jen s ni doplnim texty o Dhaerowathila.

Ale rád bych podotkl jednu věc k třeba k výtce týkající se zbroje.
Avenger má +3 k AC když nepoužívá těžký armor. Jediné co se mi na této Profeciency nelíbí je že na Heavy Armor musíš mít STR 13 a já přemýšlým jak to zabudouvat do hry. Už včera sjem k této verzi doma dopsal prerequistiy, poněvadž se jedná o specifické povolání, dostane prerequistiy, jako bláhé paměti classes v ADnD. Mimochodem proč by Avanger měl shánět težkou zbroj když si vezme leather a má ve skutečnosti bonus až 8 ke zbroji bez jakéhokoliv omezení. Druhá varianta je snížit nárust HP a starting HP.

Konečně ještě lze chainmail backgroundově ošetřit. Podle backgroudnu Dhaerowathila nosí pouze kroužkové zbroje. Tudíž do Fraternity Training lze přidat, příkladem:

Stejně tak jako jsou předepsané zbraně, i zbroje drowomorů odkazují k jejich bohu. Dhaerowathila musí nosit vždy kroužkovou zbroj (chainmail), žádnou jinou. Navíc třeba Dhaerowatilovi který nemá dostatečnou sílu k nošení kroužkové zbroje se zvyšuje postih za nošení těžké zbroje o 1 za každý rozdíl od síly 13.

Magický luk na prvním levelu asi nikdo nemá toď pravda +1 k útoku a Dmg na první úrovni není moc, nehledě na to že 2D6 DMG ti to dá jenom při Critical. Možná jsem to špatně napsal, celej ten luk dává radiant a high crit je 2d6. Jako Daily Power? IMHO to není moc silné oproti třeba Hunters Bear Trap nebo On Pain of Death.

Miss - díky za upozornění.

K Profecienci - zajímavé je že "přidej High Crit" k profeciency +3 se objevilo od jincý který naopak tento bonus považují za nevýrazný (tedy +3 k těmto zbraním, místo +2)
Autorská citace #28
26.3.2009 21:23 - Dalcor
Lotrando - Rogue ale není zároveň kouzelní - Spider Climb je jako 2E/3E kouzlo Spider Climb, DHA je vylepšený kněz. Navíc na tebe mají všichni CA pokud šplháš, myslím si že střelci toho s radostí využijí...

Utility Powers, budou většinou kouzla, kástěné přes implement - tedy holy symbol
Autorská citace #29
26.3.2009 21:36 - Blaine
Implemetn+Utility powers - nic nemeni (utility nemaji attack bonus, nemaji dmg a tak, takze implement se do nich nepocita)

Neni duvod proc davat nejak nejake postihy za to, ze nosis brneni a nemas na nej silu - priklad laser cleric. Ten ma Wisdom, Charismu, mozna Constituci nebo dexteritu, ale na silu ani prd. Dokonce bych to dal jako stat 8 bodu. Neni na nic potreba. Z cehoz vypliva nedavat zadny postihy za brneni. Dale Avenger svuj cloth vyvazuje prave tim bonusem, ktery se pozor pres feat da jeste zvysit a avenger se timpadem stava povolanim s nejvyssim AC ze vsech, takze zrovna Avengerem bych se neohanel:)

Ad. luk: Proc to neudelat jao skutecnou power a ne nejakou pseudo vec?

Black Bow:
Daily 1 lvl
Effect: Your weapon is polymorfed to Black Bow. Until end of encounter, you can change your weapon to Black Bow with free action. It retains any enchancement placed on it, but it gain keyword bow. Any damage done by Black Bow can be either radiant or necrotic.
Attack: 2W + stat and "insert fancy striker effect"


Inspirace ve Wardenskych polymorfech.
Autorská citace #30
26.3.2009 22:05 - Dalcor
A jaký je rozdíl mezi summoned a polymorfed? Inspiraci beru ze Spiritual Weapon ve 3,5 a 2E

K utility power - beru implement jako Material Spell Component a tedy rozlišil kouzla od utility efektů - jako je třeba avangerský Stealth. jde o "nic" jen o feeling že prostě potřebuješ Holy Symbol - backgroudnové ošetření.

Základ téhle psotavy je v tom že musí být samostatná, ale zároveň se později soustředit na nějakou specializaci (a nebo taky ne). Tj do 11 levelu kombinovat schopnosti Rangera, Roguea, Avengera a Clerica se specifickými protidrovskými abilitami. Většinou opisuji z pravidel právě od těchto povolání. Prozatimní zápisy jsou zatím velmi volné, spíše poznámky kterým dám finální tvar později až někde najdu vhodný leyout. Protidrovským abilitám bude vévodit Drowbane Arrow - Save vs Death nebo instant death. úspěch znamená "pouze" 40Dmg. TO je ale vedlejší
Druhá věc je, že já nevymýšlím postavu - já beru stejnou věc z 2E a 3,5 založená na kitu Dhaerowathila z Demihuman Deities. Což je Speciality PRIEST of Shevarash. Ano - cestička pro Avangera yb byla jednoduchá cesta - ale já si duělám obojí. V prvé řadě jsou to komunity Drowomorů
žijící blízko Šerého dvora a Temného dubu a pak jsou to chudáci kteří prostě přijalu Shevarashovu víru za svou.

A tady je důležitá věc - jde vytvořit globální paragon path pro všechna povolání specializující se na zabíjení drovů?

Přidávám návrhy na Level 3 Encounter Power:
Level 3 Encounter
Střelcova značka
Dex vs AC, 1W, ignoruju zákryt a skrytí (not Total Concealement)
Cesta Luku a Cesta Praku: 2 Attack Rolls

Prudký výpad
Dex vs AC Reach 2, push 1 sqare shift one square směrem k nepříteli
Cesta Kopí + Reach 3


Nejlepší obrana je útok
Reakce
Když an tebe někdo útočí odrazíš jeho útok a přejdeš do útoku
Wis vs AC, úspěch znamená +2 k AC a 1W
Cesta Meče: + DEX mod

Poklekni
Kyj
Str vs Fortitude 2W + knock to prone
Cesta Kyje: + Wis Dmg (CA do konce tvého dalšího kola)
Autorská citace #31
26.3.2009 22:18 - Dalcor
V podstatě se dá vysledovat:
Útoky
Střelba se zaměřuje an přesnou trefu a tím zvýšenou Damage, vychází převážně s DEX. Střelba by měla být dominatní, přecijenom Shevarash je Černý lučištník.
Kyjem omračujeme protivníka a dáváme silné údery, které protivníka mohou srazit, odhodit a pod. převážně STR
Mečem šerujeme - riposty, parýrování, reakce, převážně WIS
Kopím si držíme protivníky od těla, převážně DEX

Z tohov vyplívá že oproti sotatním povoláním nám nestačí jedna vlstnost aby jsem dominovali se všmi možnýii zbraněmi, ale ta škála je rozložená.

Utility
Léčení, Soudy, Likvidování magie, Skrytý pohyb, přežití na nehostinných místech

Daily
Silnější verze Encounterů + Zabíjení Drowů

Powers
Jelikož se jedná o bojujícího kněze, tak má klasické schopnosti a dále kouzla (poznají se podle implementu). Peroto třeba umí lést po zdech dříve než Zloděj, protože si to zakouzlí a v underdarku to fakt potřebuje.

Dhaerowathila jsou lovci drovů, driderů a podobné dorowské havěti v underdarku a k tomu je to povolání i směrováno.
Autorská citace #32
26.3.2009 22:20 - Dalcor
Level 7 Encounter

Nepřítel ve stínu:
Melee, Implement
Effect: You gain invisibility until you attack or until 1+Wis turns. Invisibility Grants CA
Hit: 2W + Dex + 2d8 dmg when Combat Advantage.

Slabina ve zbroji
Luk + prak
Precision 18, 2W + Dex + Wis
Luk+ Prak – Double Roll

Slepota
Implement, Range 10
Wis vs Reflex
2d6 Radiant Damage, Cíl je Blinded untill end of your next turn

Věčná nenávist
Trigger: bloodied self, melee
Twin Attacks, STR vs AC Each Succesfull Attack adds 10 Temporary Hitpoint -2AC untill end of your next turn.
Cesta meče nezapočítává se postih -2k AC
Autorská citace #33
26.3.2009 23:10 - unknown
Teda po zběžném pročtení mi to celý připadne jako hodně munchkinoidní, nechápu snahu udělat takového všehochuť strikera - proč, aby byla družina složená z drovích lovců nejultimátnější bojová jednotka vůbec? Proč, jako NPC to nemá smysl, když ve 4e můžou mít powers jaký jim GM namyslí a u PC aby to všechny odradilo hrát cokoli jiného protože Dhaerowathila bude prostě univerzální voják (čemuž se 4e dost brání, nakombit do sebe rovnoceně dva classy jde v podstatě až na 11.lvl a člověk se tím vzdává paragon pathu). Nejvíc tomu podle mě škodí že je to téměř přesnej přepis schopností z 2e nebo 3e a návrat 3e k mechanikám za každou cenu (trvání podle úrovně? proč ne prostě do konce střetnutí? A proč prostě musí mít chainmail zbroj? Drowbane Arrow svae vs. Death? Nemůže to být prostě nějaká super Daily s XdX damage + ongoing?).

Pokud vynechám ty schopnosti převzaný z 3e tak mi to celé připadá jako Avenger jak vyšitej s pár přidanýma powerama. Nebo ještě líp prostě rasová paragon path jako v PHB2.

Neber to jako odrazování, chápu že je to teprve pracovní verze a takovýho lovce drowů bych si s chutí zahrál, celkem jedno jestli jako class nebo paragon path.
Autorská citace #34
26.3.2009 23:11 - Gurney
Akorát nemám na Forgottenech autologin...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.002007007598877 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.078089952468872 secREMOTE_IP: 13.59.113.226